OBCHODNÍ PODMÍNKY
Petr Zvoníček
sídlem Svatý Štěpán 63, 763 34 Brumov-Bylnice,
identifikační číslo: 04354532
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na
internetové adrese www.tickin.cz
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) živnostníka
Petra Zvoníčka, se sídlem Svatý Štěpán 63, 763 34 Brumov-Bylnice,
identifikační číslo: 04354532 (dále jen „poskytovatel“) upravují
v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti
smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smluv (dále jen
„smlouva o poskytování služeb” a „kupní smlouva“) uzavírané mezi
poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“)
prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele. Internetový obchod
poskytovatelem provozován na webové stránce umístněné na internetové
adrese www.tickin.cz (dále jen „webová
stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen
„webové rozhraní obchodu“).
- Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má
v úmyslu nakoupit zboží od poskytovatele, je právnickou osobou či osobou,
jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti
nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
- Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními obchodních podmínek.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
- Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- VYMEZENÍ NĚKTERÝCH POJMŮ
- Službou se rozumí služba poskytovatele poskytovaná prostřednictvím
webové stránky spočívající v umožnění zakoupení vstupenek na
kulturní a společenské akce pořádané třetí osobou (dále jen
“pořadatel”) kupujícímu.
- Kupní smlouvou se rozumí smlouva uzavíraná mezi pořadatelem a
kupujícím prostřednictvím webového rozhraní obchodu nebo prostřednictvím
prodejní sítě ohledně prodeje vstupenek na kulturní a společenské akce.
Práva a povinnosti stran z kupní smlouvy upravují obchodní podmínky
pořadatele.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
- Kupující provede návrh na uzavření smlouvy o poskytování služeb
vyplněním rezervačního formuláře a kliknutím na tlačítko “Zaplatit
vstupenky” (dále jen “žádost o rezervaci”). Údaje uvedené
kupujícím v objednávkovém formuláři jsou pro účely obchodních
podmínek považovány za správné a poskytovatel neodpovídá za jejich
správnost.
- Kupující souhlasí, že poskytovatel může započít s poskytováním
služeb dle smlouvy o poskytování služeb neprodleně po jejím
uzavření.
- Současně s doručením žádosti o rezervaci poskytovateli zašle
poskytovatel na adresu elektronické pošty určené kupujícím při rezervaci
souhlas s uzavřením smlouvy o poskytování služeb (dále jen
“akceptace”). Doručením akceptace kupujícímu je uzavřenoa smlouva
o posyktování služeb.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku
při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory)
si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
- Předmětem smlouvy o poskytování služeb je používání webové
stránky za účelem uzavření kupní smlouvy.
- Smlouva o poskytování služeb nabývá učinnosti dnem jejího
uzavření.
- V případě, že kupující poruší některou svou povinnost
výplývající se smlouvy o poskytování služeb nebo z obecně závažných
právních předpisů, může poskytovatel smlouvu o poskytování služeb
vypovědět. Výpověď smlouvy o poskytování služeb je dle tohoto článku
účinná okamžikem doručení druhé smluvní straně. Není-li stanoveno
jinak, zaniká smlouva o poskytování služeb okamžikem účinnosti této
výpovědi.
- Kupující má právo na odstoupení od smlouvy o poskytování
služeb.
- Ukončením smlouvy o poskytování služeb nejsou dotčena práva a
povinnosti z kupní smlouvy.
- UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o vstupenkách,
a to včetně uvedení cen jednotlivých druhů vstupenek. Ceny vstupenek jsou
uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků.
Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve
webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost
poskytovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných
podmínek.
- Pro objednání vstupenek vyplní kupující objednávkový formulář
ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména
informace o:
- objednávaných vstupenkách (objednávané vstupenky „vloží“
kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní
obchodu) a
- způsobu úhrady kupní ceny vstupenek
- Před zasláním objednávky poskytovateli je kupujícímu umožněno
zkontrolovat údaje. Objednávku odešle kupující kliknutím na tlačítko
„Zaplatit vstupenky“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem
považovány za správné. Při využití služby ePlatba je kupující
přesměrován do internetového bankovnictví banky, prostřednictvím něhož
kupující odešle platbu.
- Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který
nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu
kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným
návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech
povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito
obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom,
že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
- Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení
kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen
„elektronická adresa kupujícího“).
- Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například
písemně či telefonicky).
- Smluvní vztah mezi pořadatelem a kupujícím vzniká doručením přijetí
objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno kupujícímu
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
- Poskytovatel neprodleně po obdržení potvrzení o úhradě zašle
vstupenky na elektronickou adresu kupujícího.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce
nemůže poskytovatel splnit, zašle poskytovatel na elektronickou adresu
kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a
vyžádá si stanovisko kupujícího.
- Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní
smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího
prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku
při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory)
si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
- CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní
smlouvy může kupující uhradit bezhotovostně prostřednictvím platebního
systému společnosti ComGate Payments, a.s.
- Poskytovatel nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně
povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
- Poskytovatel je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě
před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst.
1 občanského zákoníku se nepoužije.
- Případné slevy z ceny zboží poskytnuté poskytovatelem kupujícímu
nelze vzájemně kombinovat.
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
- Od smlouvy je možno odstoupit pouze v případě zrušení akce nebo při
změne místa či termínu akce pořadatelem
- Vypořádání závazků (tj. vrácení vstupného) výplývajících
z kupní smlouvy je blíže specifikováno ve čl. 11.
- DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
- Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní
ceny zboží
- Poskytovatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského
zákoníku.
- Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje
poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy info@tickin.cz. Informaci
o vyřízení stížnosti kupujícího zašle poskytovatel na elektronickou
adresu kupujícího.
- Poskytovatel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních
údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním
zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu
§ 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je
poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve
znění pozdějších předpisů.
- Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů:
jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové
identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
- Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů poskytovatelem, a to
pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely
vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí
se zpracováním osobních údajů poskytovatelem také pro účely zasílání
informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním
osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která
by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
- Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při
registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené
z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je
povinen bez zbytečného odkladu informovat poskytovatele o změně ve svých
osobních údajích.
- Zpracováním osobních údajů kupujícího může poskytovatel pověřit
třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě zpracovatelů plateb nebudou
osobní údaje poskytovatelem bez předchozího souhlasu kupujícího
předávány třetím osobám.
- Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou
zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo
v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
- Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl
poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí
osobních údajů.
- V případě, že by se kupující domníval, že poskytovatel nebo
zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je
v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo
v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na
účel jejich zpracování, může:
- požádat poskytovatele nebo zpracovatele o vysvětlení,
- požadovat, aby poskytovatel nebo zpracovatel odstranil takto
vzniklý stav.
- Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních
údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci předat. Poskytovatel má
právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou
úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
- Citlivé vstupní údaje, zadávané do systému internetového
bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do
prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace
o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
- ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
- Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím,
službami nebo podnikem poskytovatele na elektronickou adresu kupujícího a
dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení poskytovatelem na
elektronickou adresu kupujícího.
- Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky
poskytovatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv.
cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí
věty kdykoliv odvolat.
- DORUČOVÁNÍ
- Oznámení týkající se vztahů poskytovatele a kupujícího, zejména
týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou
doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení
se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se
za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty,
s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy
je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro
odstoupení odesláno. 10.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož
převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní
době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
- Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty
uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím
v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce poskytovatele.
- REKLAMACE A VRÁCENÍ VSTUPNÉHO
- Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě zrušení akce nebo
změny místa čí termínu akce. V jiných případech se zakoupené vstupné
nevrací, a to zejmána z důvodu, že kupní smlouva je smlouvou pro využití
volného času a plnění je poskytováno dle předem známého a určeného
termínu.
- Vzhledem k tomu, že poskytovatel není pořadatelem žádné akce,
veškeré závazky vůči kupujícímu plynou ze strany pořadatele akce.
- V případech, kdy je pořadatel povinen vrátit kupujícímu již
zaplacenou cenu vstupenky, či její část, může k výplatě peněz
kupujícímu docházet prostřednictvím poskytovatele. V takovém případě
poskytovatel vyplatí kupujícímu příslušnou částku nejpozději vždy do
čtrnácti (14) dnů poté, co jí obdrží od pořadatele, a to maximálně do
výše prostředků poskytnutých od pořadatele.
- O skutečnosti, jakým způsobem se bude zakoupené vstupné na zrušenou
nebo změněnou akci vracet zpět kupujícímu, bude vždy kupujícímu zaslána
informativní zpráva prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu
uvedenou při nákupu vstupenky.
- Kupující bere na vědomí, že v případě zrušení akce nebo změny
místa či termínu akce má kupující nárok pouze na vrácení ceny
maximálně do výše vstupného. Veškeré náklady na doručení,
manipulační poplatky, transakční poplatky, poštovné, apod. se
nevrací.
- U poskytovatele nelze žádným způsobem uplatnit reklamaci na vstupné
zakoupené mimo webové rozhraní obchodu nebo prodejní síť.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto
nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných
právních předpisů.
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost
ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních
podmínek vyžadují písemnou formu.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem
v elektronické podobě a není přístupná.
- Kontaktní údaje poskytovatele: adresa pro doručování: Petr Zvoníček,
Svatý Štěpán 63, 763 34 Brumov-Bylnice, adresa elektronické pošty info@tickin.cz.
V Brně dne 6. 12. 2015